M63FUN Creative Commons License 2021.09.01 0 0 605

Köszi, sajnos visszajutunk oda, hogy mindenki elmondja a tutit, mielőtt bármit tudna a dolgokról. Megyét meg azért nem írtam,

mert nem egy bohóc kell közel, hanem egy szakember magyarországon, mert ha kell, oda viszem a kocsit hozzá. Hogy kicsit konkrétabb legyek, vannak modellek, amiket a gyár külonböző teljesítményszinttel kínál különböző piacokra, és még olyan is van, hogy komplett kitben megvásárolható azon alkatrészek csomagja, amivel a belpiacos modellek különböznek az átlagtól. Viszont, mivel a programozást, ami szintén szükséges, hogy ezen alkatrészek 'életre keljenek', nehéz elvégeztetni egy nem EU-s országban (ez ugye a belpiac, ahol jóval erősebbek is lehetnek ezek a kocsik), ezért első körben hazai vonalon keresnék szakembert, aki ezt megoldja. Eddig csak olyanokba botlottam bele, hogy "tuningolt autót nem vállalok"-> minek variálnék a programmal, ha nem lenne mechanikai változás kocsin, és miért nehéz eljutni odáig, hogy ez egy gyári kit, ami anno garanciálisan(100 000 km gyári garral) a szalonautóban volt, tehát nem egy összemókolt vacak. Az elektronika pedig még érintetlen. A másik kategória a "hát ez minimum 100 oktános benzinnel fog csak működni" -> bocs, a gyári is 95-össel megy...

Szóval ezek a válaszok nekem nem azt mutatják, hogy megfelelő szakembereket ajánlottak eddig. És elhiszem, hogy a vége az lesz, hogy ki kell vinni az autót, ami covid idején maga lesz a tömör gyönyör, de hátha van olyan is itthon, aki ért is ehhez, nem csak +10 % töltönyomást ráad, aztán megáll a tudomány. De nyugi, én mindíg megtalálom az életben a lehetetlen küldetéseket.

Előzmény: Varshi (603)