csoppika Creative Commons License 2021.10.05 0 0 7413

Sziasztok.

Union biztosító. Lassú jarmű biztosításra megkaptam az évfordulós ajánlatot levélben. (a szamok nagyjaból lesznek) 10800. Mivel már van náluk más járművem is biztosítva, és azok online rendszerben, átutalással, gondoltam a kb 1300 forintos online kedvezményt kihasznalva, kérem ennél is az onilne átállást. Emil ment, kb 10nap után jött a valasz, mit kell küldenem aláírva, szkennelve. Megtörtént. 12nap kuss. Telón hívtam az ügyfélszolgálatot. A hölgy biztosított róla, hogy az ügyemet inzézik. Megint kuss. Egyszercsak jön a hátralékos levél(elfelejtettem az ügyet, túlleptem 2 nappal a dátumot)

Befizettem, a 10800at nehogy gond legyen. És írtam egy panasz levelet, amiben közöltem, hogy van az, hogy átállok online intézésre, amire a kalkulátoruk alapján a díjam 9500ra mérséklődne, de ez mégse történik meg?

A válszban annyit irtak: Ha igenyt tartok az online kedvezményre, akkor a legközelebbi évfordulókor kössem újra náluk, majd akkor megkapom...

Hát menjenek a pics#ba! Én úgy tudtam az új belépőt és a régit tilos megkülönböztetni!

Hogyan van ez???