gyebe938 Creative Commons License 2021.11.13 0 4 118593

Ezt a három kerekezést én is eljátszottam de egy kicsit életszagúbban.  Még a márka időben Augsburgban hirdettek egy DS-t hyraulika hibával potom 500 DM-ért. Éppen a Münchenben élő barátomnál voltam, ott olvastam a hirdetést. Elmentünk megnézni hogy egyáltalán miről van szó ? Kertben állt az autó már jó régen mert a gaz is körül nőtte.

 Bika kábellel beinditottuk és kiderült hogy a jobb hátsó keréknél fossa a zöld olajat.  Levettem a kereket hogy még jobban lássam a hibát, a rugóhengernek a hydraulika csöve volt kidörzsölve. Nyilván egy korábbi valamilyen javításkor a szaki elnyomta a csövet és hozzáért a lemezhez.  A lyuknál eltörtem a csövet, jó két centire visszahajtottam jól elkalapáltan és még egyszer visszahajtva ellapítottam, ezek után tettem egy kört a mezőn három kerékkel. Mondanom sem kell, hogy Fritz barátunk két ujjal nyomkodta vissza a szemeit a helyére és dühöngött hogy 500 Márkáért elkótyavetyélte az egyébként szép hibátlan autót. De hát neki a szervizben több ezer Márkát mondtak a javításra. Aztán vissza raktam a kereket és a szabadon lógó rugózatlan kerékkel jöttem Münchenig és másnap haza Érdig.

 Azért egy kis trükköt el kell követni, ugyan is normál állásban  a fékdob esetenként leér az útra, ezért terep állásba

 kell tenni a manuális szintállítót, igy a karosszéria magasabban van és nem ér le a fékdob.l A bemutatott kis filmben is látszik hogy a kerekek jobban kiállnak a kocsi alatt.

Előzmény: Inner Circle (118590)