a MiTO -nál csak szimpla csere volt, ablakemelőket kellett újrahangolni :)
a Giulia más tészta lesz, ott javasolják a párhuzamos aksira kötést cserekor, vagy aksi saru levétel előtt szigorúan várni kell 3 percet a motorleállítás után
mire mindent lementeget. aztán, ha bent az új aksi, szintén először csak gyújtás lehet ráadni pár percre, hogy szépen boot -oljon utána lehet indítani..
persze biztos van safe backup is, mert az aksi lehalhat simán "nem tervezetten" is ugye.. :)
a start&stop tényleg könnyen leállítja a motort, nem szeretem én sem. ha hideg akkor is, ha pályáról jössz le akkor is :(
szeretheti ezt a turbó.
a MiTo érdekes volt, mert vagy fél évig azt írta ki, hogy start&stop nem elérhető (nagyon nem bántuk). így utólag már vágom, hogy az aksi nem volt top -on és az elektronika nem engedte. no, új aksival engedi persze ott is :)
nálam a skodában 77k van, az előzőt kb. ennyivel adtam le, no ez biztosan marad még jó darabig sztem. egyrészt keveset járok vele (is) a HO miatt, másrészt a gazdasági környezet nagyon megváltozott.