hr80 Creative Commons License 2021.12.26 0 1 72327

Sziasztok,

 

A véleményetekre vagyok kíváncsi, mert adódott egy lehetőség, hogy egy régebbi 730d-t vásároljak.

 

Elolvastam a korábbi hozzászólásokat és több cikket a neten, hasonlóan érzem magam, mint amit írtak is: nagyon csábító lehetőség, hogy ilyen autó már nyomott áron kapható - ugyanakkor a magasabb fenntartási / javítási költségekkel is számolni kell.

 

Egy munkatársamé, aki az autó 3-ik tulajdonosa, FL utáni E65 730d, 2006 év végi. Ami érdekessé teszi, az az alacsony km óra (230.000km) és a szép állapot - mindegyik tulajdonos vigyázott rá, váltó olajat is cseréltek és garázsba tárolták (bár igaz, hogy ezek amúgy sem rohadnak, de legalább óvták az autót). Persze, vásárlás előtt még át lenne 'rendesen' nézve, de addig még nem jutottam. :)

Kicsit úgy érzem ,hogy 'árral szemben' mennék, mert tudom, hogy 15 éves és kijöhetnek hibák, illetve az EURO 4-gyel sem tisztázott, hogy mit is akarnak (főleg Pesten, mert ezzel kapcs. is sokat olvastam, de még konkrét dolog nincs, csak Levegő munkacsoportos javaslat, stb). :)

Másik oldalról viszont sokat lenne vidéki utakra használva (kb 80-90% Budapesten kívül, autópálya és autóút, kb havi 600-1000km), amire meg kifejezetten jó lenne - a kényelemről és a vezetési élményről nem is beszélve.

Amit nem tudok, hogy ezeknél is megvan e a szívósor hiba, a kopása a hat pillangó szelep tengelyének (motor beszívja és tönkreteszi a hengert/szelepeket), illetve, hogy kinek milyen tapasztalata van esetleg a korából adódó vagy más típushibákkal.

 

Köszönöm a segítséget!