latolgato Creative Commons License 2022.01.19 0 0 1606

Sziasztok!

Jövő hónap 4. éves az autóm, első műszaki. 46E.km-nél tartok, cseréltem olajat, megoldottam magam, leszedő poharat bárdinál vettem. Elvittem a vételi helyére, kértem diagnosztikát, csekklámpa miatt. Katalizátor hiba volt a megállapítás. 10E.ft.-ért megerősítették amit gyakorlatilag már tudtam. 300E huf. az ára, megnézte a m.felvevő.  Ezt az "ajándékot" kihagyom, nem fogyaszt többet, nem zörög a kipufogó és nem fogja vissza az autót, kérdés megfelel-e EU6-os normának, nem hiszem. A szerelő (felvette az autós kamera) dobott egy hátast, mikor beindította és meghallotta a váltó hangját. Leállította és újra indította, "ja a váltó" Azt hiszem ő volt aki 4 éve is megnézte a munkafelvevővel, "járjak vele".  Jött a szervizben tett látogatásom után kérdés a R.H-tól, hogy ha autót vennék maradna-e ez a típus. Leírtam, mert eddig is csak kérdeztek, (gondolom ez automata levélküldés a részükről) hülye protokollmánia vagy mi ez, nem tudom, (szerintem lexarják ki mit irkál, akár Petőfi összest is írhattam volna) hogy nem igazából az autóval van gond, mert hibátlan nem létezik, hanem azzal amivel én találkoztam a "jóvanezezilyen" szakszerviz és az ő hozzáállásukkal, a lepattintani minden áron ha már megvette az autót, a sunyi olajrátöltéssel, egy munkagép is megirigyelhetné csörömpölő váltóval, mert az én motorkódomhoz milyen érdekes"ez jár" csak másnak ez nem csörömpöl és mindez az ő hírnevüket nálam már maximálisan lejáratta és eddig csak két szervizükben voltam.