gnrb Creative Commons License 2022.01.25 0 0 37797

A kezdődő problémák, (még) halk zajok sajátja, hogy a sebesség emelésével felerősödő (szél- és gördülési) zajok sűrűjében nehezebben kivehetők. Kerékcsapágyat érdemes ellenőrizni, fel kell emelni a hátsó kerekeket és megforgatni, akkor érezni, hogy problémás-e. A hátsó lengéscsillapítók szilentjei is feladják, általában előbb, mint maga a csillapító, az is tud fura zajt hallatni még (látszólag) sík úton is.
A váltóolajat érdemes időnként cserélni, mert az életre szóló töltés a gyár által előirányzott élettartamot jelenti, időben is, és ezek már nem fiatal gépek… Elég kényesek az előírt viszkozitásra is.
A kuplung rendben van? Az alacsonyabb fokozatok nagyobb fordulatszám különbséget jelentenek, ott jobban kijön, ha nem emel ki teljesen, persze érdemes a fordulatra figyelni, azt a kívánthoz igazítva segíteni a szinkronizálást. Ha már nem emel ki rendesen, akkor az alacsonyabb fokozatok lesznek nehézkesebbek, bár az egyesről nem írtál. Ilyenkor a legjellemzőbben a rüki reccsen meg először, még érzéssel kapcsolva is.

Előzmény: lomposlompos (37796)