Sir Gunar Creative Commons License 2022.04.22 0 0 51519

Urak!

Ritkán járok ide, de sajnos most is egy problémám megoldására keresek jó megoldást. Adott a 2012-es 2.0 CRTDI-m és így most 300e-nél megállt a klíma kompresszorom és mivel anno olvastam, hogy ez a betegsége ezeknek, mire érdemes cserélni? Csak mert ha nem gyárit rakatok bele, akkor is előjön ez a típushiba? Ha pl egy Mahle v egy Hella kerülne bele, mert most hirtelen ezek jutottak eszembe amit olvastam hozzá a Bárdi oldalán, na meg akkor klíma hűtőt is cseréltetnék, hogy legyen az is új. 

Igen még egy kérdésem lenne, ha már belekezdtem, a motor olajam melegszik, hűtők pucolása után is és állítólag a víz hűtőben is hűl az olaj, bár én csak egy a motorral felszerelt vizes hűtőt találtam az alkatrész listán, szintén a Bárdi oldalán. Már sok mindent kipróbáltunk, de most hogy a klíma is ki van kapcsolva, ez a melegedés még gyorsabb és erőteljesebb, ha kicsit odalépkedek, mert sietős, akkor szinte azonnal 106-107 fok lesz a városban is, pályán 3000fordulat fölött meg simán közelít a 115-120 -hoz is, a víz a műszer szerint normál 90 fok. Erre eddig senki nem tudott megoldást adni megnyugtatóan, ezért is kérdezem.

Köszönöm előre is a segítséget!