Aircraft Petit Creative Commons License 2022.05.14 0 0 2573

Sziasztok a segitsegeteket szeretnem kerni.

Van egy 2014 C4 Grand picasso Ii ehdi-m.

Tankolas utan kigyulladtt a szervizlampa es a motor hiba felirat.

Az auto utanna nem gyorsult az automatavalto nem működik.

Szerelő hibakodolvasas.

3 befecskendező hiba reszecske szűrő eltömődött adalek szivattyu hiba.

2 hettel korabban nezettem meg a fap folyadek szintemet azt hittam mar az utolso töltes ota kifogyott. ott mondtak el van tömődve a reszecskeszűrőm.

Mar időpontot kerestem mikor tudom kitisztittatni.

Szoval. Mimd a 4 befecskendezőt kiszereltettem a reszecske szűrőt is.

Elvittem bevizskaltati tisztitani.

4 befecskendező tök jo reszecske szűrö kitisztitva.

Vettem egy uj üzaszűröt is.

Visszarakva az alkatreszek.

Inditas, nehezen indult el de azota egyenetlenül jar fullad, kopogo hangot ad annyi erő sincs benne mint előtte es büdös a kipufogogaz  mint ha nem egne el a gazolaj de fekete korom nincs.

Mar a befecskendezőt es a reszecskeszűrő hibat nem hozza csak a fap szivattyut. 

A baj hogy szarabb lett tisztitas utan mint előtte.

A Befecskendezőkhöz kapott koddal fel lett okositva a kocsi.

 

Valaki tudja a 1,6 ehdi hengerek szamozasa honnan kezdődik melyik oldalrol?.

A neten erről a tipusrol ilyen adatot nem talaltam.

Es egyebb ötlet ami közelebb vinne hogy ismet jo legyen a motor?

Gyanitom a fap szivattyunak semmi köze hogy egyenetlenül zakatol a motor.

 

Izgatotran varom az ötleteket vagy a megoldast!

Előre is köszönöm a hozzaszolasokat.