Rumcice Creative Commons License 2022.05.16 0 0 2580

Minden injektorhoz tartozik egy szép hosszú kód, amit fel kell tanítani a motorvezérlőnek.

Ebből tudja, hogy mennyi idő alatt, mekkora nyomásnál mekkora szállítási mennyiség van, milyen gyorsan nyit, zár, porlasztási kép, röviden mindent.

Ha felújítják az injektort, ez az összes érték megváltozik, és kap az injektor egy, az új értékeket tartalmazó kódsort.

Ezt a kódsort a felújított injektoroknál fel kell tanítani a motorvezérlőbe.

 

Értelemszerűen az 1-es hengerbe kerülő porlasztóhoz tartozó kódsort a motorvezérlő 1-es injektor kódsoraként kell rögzíteni.

 

A legtöbb soros motornál a vezérlés a váltóval ellentétes oldalon van, és onnan kezdik a számozást.

A BMW-nél ha hátra is kerül a váltóhoz a vezérlés, akkor is a váltótól legtávolabb lévő henger az 1-es.

Neked azt mondták, hogy a váltóhoz legközelebb lévő henger az 1-es.

Ha itt a vezérlés hátul van, és a váltó felől lévő henger az 1-es, és a szerelő ezt nem tudta, akkor mind a 4 injektor rosszul van felkódolva. Kérdezz rá.

Előzmény: Aircraft Petit (2579)