Mongoose Creative Commons License 2000.02.10 0 0 15
Az is nagyon érdekes, hogy ennek ellére az irák, hogy kategóriája legjobb autója lett.
A Yaris tény, hogy korszerűbb motorral rendelkezik de a felszereltség terén és az ár érték terén messze a Punto alatt marad.
Ezt az Autó Magazin is kiemelte és emiatt nyerte meg az összehasonlító tesztet.

A Terminal fórummal kapcsolatban:
Oda nem fanatikusok hanem FIAT TULAJDONOSOK írnak. Akik próbálják az beszükült: az olasz autó szar a Német autó az isten dogmát hajtogató embereket felvilágosítani, hogy bocsi de rohadtul nincs igazatok mert nekem ilyen autóm van és nem igaz amiket innen onnan hallasz.
Persze az értelmesebje azt mondja, hogy: ha ez igaz akkor már tényleg nem rosszak a fiatok.
A másik változat aki azt mondja, hogy fanatikusok vagyunk és kész.

Abból, hogy 1 hétig jártál egy kölcsönzői Punto alaptipussal amit mindenki hajt mint az állat talán nem kéne semmilyen következtetés levonni.
Pláne nem az elhasználódásról.
Valamint: Mondj 1 (!!) olyan felszereltségű és menetteljesítményű autót mint a Punto HLX 2,6 millió forintért.
Ha tudsz akkor ok.

Ha pedig a műszaki adatokat elemzed akkor pláne le kell, hogy döbbentselek de az 1.4-es Polo 100LE vel és 400 ezer (!!!!!) forinttal drágábban lényegesen kissebb felszereltséggel 1 másodpercel gyorsul jobban. A Sportingnál pedig 0.4 másodpercel.
Talán állíthatjuk, hogy ez a külömbség 0.

A Twingo után még jó, hogy nem érzed erősnek a Punto-t hiszen a twingo 300kg.
Egy karambolnál aztán már előjöhetnek a külömbségek....
Arról nem is beszélve, hogy hogy néz ki a Twingo bár ez egyéni izlés kérdése.

Előzmény: I. Blasius (14)