PTZ Creative Commons License 2000.02.13 0 0 2
Boróka12: igen, a magyar autós újságírás nem az igazi, de itt én inkább a napilapok autós mellékletének minősőgére gondolok. Az autós újságok úgy nagyjából rendben vannak. Viszont az, amiről Te beszélsz nem mindig ok. Az első és szerintem legnagyobb tévedésed a mennyiség-minőség fogalmak keverése. Attól, hogy a McDonalds szendvicseiből adják el világszerte a legtöbbet, nem vallom azt, hogy az a legjobb. A Gundelben biztosan jobban főznek nemde?

1. Az, hogy az irdatlan méretű autógyártás megeszi az európait, nem biztos, hogy egy-egy európai márka nem alkot bizonyos szempontból kiemelkedőt. Minket is majdnem a gyomrában tartott ötven évig a SZU, mégsem gondolom, hogy ettől kevésbé volt szürke, mint mi. Ha egy hozzáértő amerikait beültetnek egy amerikai kocsiba, valszeg nem mondja meg milyenben ül. Ha beültetnek egy európait egy európaiba, lehet, hogy rájön: mert kevésbé szürke (egysíkú) egy adott kategória autókínálata itt.

2. A mérce azt jelenti: a legjobb, az etalon. Nem azt, hogy mit vesz a buta nép. Nekem pl. nem kéne Opel Vectra, ha utánam dobnák sem, mégis nagyon népszerű itt. Mert jól néz ki, és mert Opel.
De ettől nem lesz jobb.

3. A jó futómű a biztos úttartás és a kényelmes rugózás kompromisszuma. Ebben tényleg a BMW a legjobb. Nekem Suzukim van, mert ezt engedhetem meg magamnak...

Tudod mit: hagyjuk! A Suzukiról eszembe jutott, hogy Mo.-n ebből adták el a legtöbbet, tehát itt ez a mérce! Megyek is és megsimogatom!

Előzmény: Boróka12 (-)