nadnerov Creative Commons License 2022.08.05 0 0 403

Kedves Fórumozók!

 

Tanácsot szeretnék kérni Tőletek egy  frissen vásárolt 13 éves Honda FR-V-vel kapcsolatban, az autó 2,2-es dízel, elméletileg 130.000 km-t futott, Svájci vezetett szervízkönyvvel.

Megpróbálom összefoglalni a történéseket, a kérdés az, hogy hogyan tovább?

2022.06.09-én vásároltuk meg Budapesten az autót, hazafelé úton már kigyulladt a részecskeszűrő checking lámpája, több helyre elvittük, hibaüzenetet nem ad, de az autó csökkentett üzemmódba helyezte magát.

Ezt követően vegyszeres tisztítás, részecskeszűrő tisztítás és Honda gyári regeneráló program lefuttatása következett olajcserével.

Elhoztuk az autót, de a lámpa kb. 300 km megtétele után újra kigyulladt, az autó teljesítménye újra visszafogva.

Autó visszalogisztikázva Bp-re, azóta ott áll, most szerelte ki belőle a szervizes a részecskeszűrőt és viszi tisztítani/cserélni?

A kérdéseim:

Hogy lehet, hogy a komputere nem ad hibaüzenetet?

Hogy lehet, hogy 130.000 km után ilyen állapotban van a részecskeszűrője?

Azt mondták a tisztítás 99%-ban segít, ez nálunk nem jött be, mi lehet az 1%?

Miért nem regenerálja magát az autó?

Milyen lehetőségek vannak a tisztításra, ami már számunkra elfogadható?

 

Nagyon megköszönöm, ha valaki tud segíteni , bár állítólag ez a probléma nagyon ritka.

Minket követ a részecskeszűrő átok, ui. nem ez az első ilyen autónk!