Danee Creative Commons License 2000.02.28 0 0 7
Szevasztok!
Na azért nem olyan nagy titok, hogy az ilyen öreg masináknál, ha elveszett a papirja, hogyan lehet, illetve kell ujra érvényes rendszámot, stb szerezni. Ennek A költségeit pontosan nem tudom, de olcsobb mint egy uj motornál, mert 12-évesnél öregebb gépjármüvekre 20%-al olcsobb az eredetiségi vizsgálat., tehát 8000 , a rendszám 2000, a biztositása, és a müszai nem tudom mennyi, de az a 30 ezer szerintem nem jön össze SZVSZ.
Nekem egy emberke, akiben biztam, azt mondta, hogy vegyek egy motort, aminek van
papirja, és fel van ujitva, nem Sz@rakodjak vele, mert nem éri meg !!
Hát nem tudom ki hogy van vele, de nekem nem igazán kellene egy olyan motor, amit más restaurált,legalábbis máshogyan "viszonyulnék" iránta.
Olvastátok a Motor revüben a cikket a Csepelekröl ? Az elözetesben aZT irták a szerkesztöurak, hogy a Csepel 125, a KISPÉNZŰ fiatalok motorja !!:?????
Hát nem tudom, de azt hiszem hogy a mai kispénzű (hol a küszöb?) fiatal örül, ha egy
müködöképes motort össze tud hozni esetleg rendezett papirokkal, biztositással, és eszébe se fog jutni, hogy egy 50 éves matuzsálemet ébreszgessen .

ELszakadt a láncom a CSepelemen. Nem tudja valaki, hogy Pesten hol lehet olcsobban jo láncot venni? Amugy azt hiszem hogy a ETZ-lánc 250-es ugyanakkora, mint a csepelé, csak 2500 FT. igaz ez ?

Na elég, minden Jot