Szmuk Creative Commons License 2022.11.07 0 1 93536

2021-ben befejeződött a gyártása az XT1200-nak. Sajna a Yamaha nem fejlesztett blokkot(több mint 10éves technika már ez a blokkjuk)Így lemaradtak, és nem tudja az euro normát(5), Így hát kivezették a gyártásból.

Mivel kezem alá került egy XT1200 szervizelés szempontjából(egyszer már tényleg leforgatom az állapotát, mert ennél jobb reklám nem kell a Yamahának :D), meg ismerem a Riderét mert a barátom. Egy hihetetlen túlépÍtett motor minden tekintetben. Ha nem terepeznék és csak aszfaltra kéne nagy túramotor, csak-e mellett döntenék.

170e km alatt szinte csak a bántást kapta és még megy!

Pont a tulaja gondolkozik egy FJR-en pont ugyan ebből a szempontból. Mert neki is szent meggyőződése(és teljem mértékben igazat adok neki), hogy soha többet láncos motor!

CRF300Rally megint drágul 250e ft-al több lesz.

Sajna a CRF1100 sokkkal drágább minőségibb, ellenben többet is tud.

De terepre T700 elég bőven, szép keskeny a profilja, és nem is annyira nehéz mint az Új AT.

@Mano: ha esetleg eladó sorba kerülne az FJR-ed szÍvesebben vennék biztos forrásból. Tőled. Szóval gondolj rám ha egyszer elednád!

 

Nekem ne mondd, mentem már homokon sokkal :D

-> https://youtu.be/cj2yTIdKBvA?t=189

 

ui:lehet még idén de egy mopedrally nyomvonalán le akarom motorozni szegedig terepen t7-el. lehet még idén ;)

csak egy picit ázzon a homok :D

 

Üdv_Szmuki