2021-ben befejeződött a gyártása az XT1200-nak. Sajna a Yamaha nem fejlesztett blokkot(több mint 10éves technika már ez a blokkjuk)Így lemaradtak, és nem tudja az euro normát(5), Így hát kivezették a gyártásból.
Mivel kezem alá került egy XT1200 szervizelés szempontjából(egyszer már tényleg leforgatom az állapotát, mert ennél jobb reklám nem kell a Yamahának :D), meg ismerem a Riderét mert a barátom. Egy hihetetlen túlépÍtett motor minden tekintetben. Ha nem terepeznék és csak aszfaltra kéne nagy túramotor, csak-e mellett döntenék.
170e km alatt szinte csak a bántást kapta és még megy!
Pont a tulaja gondolkozik egy FJR-en pont ugyan ebből a szempontból. Mert neki is szent meggyőződése(és teljem mértékben igazat adok neki), hogy soha többet láncos motor!
CRF300Rally megint drágul 250e ft-al több lesz.
Sajna a CRF1100 sokkkal drágább minőségibb, ellenben többet is tud.
De terepre T700 elég bőven, szép keskeny a profilja, és nem is annyira nehéz mint az Új AT.
@Mano: ha esetleg eladó sorba kerülne az FJR-ed szÍvesebben vennék biztos forrásból. Tőled. Szóval gondolj rám ha egyszer elednád!
Nekem ne mondd, mentem már homokon sokkal :D
-> https://youtu.be/cj2yTIdKBvA?t=189
ui:lehet még idén de egy mopedrally nyomvonalán le akarom motorozni szegedig terepen t7-el. lehet még idén ;)
csak egy picit ázzon a homok :D
Üdv_Szmuki