Decadent Creative Commons License 2022.11.23 0 1 2545

Sziasztok! 

Az előző bejegyzésemben a km-óra spirál műszerfalról lecsatlakoztatásával kapcsolatban szerettem volna segítséget kérni. Azt sikerült megoldanom. A csatlakozó oldalán meg kellett nyomni a feloldó reteszt. A km-óra spirál rögzítési pontjait feloldottam, így már ki tudtam húzni a műszerfalat a műszerfal foglalatból, és így sokkal könnyebb volt, hogy láttam hogyan van rögzítve.

Egy másik problémával kapcsolatban viszont szeretném a segítségeteket kérni! Néha menet közben a műszerfaltól elég hangos "surrogó" hangot hallok és a km-óra mutatója ilyenkor össze-vissza jár. Ez km spirál probléma lehet, vagy a műszerfal haldoklik? A km-óra spirálnak látszatra semmi baja. Egy korábbi kommentben írta valaki, hogy alátétet tett a km-óra spirál csatlakozás alá, és így megoldódott a probléma, mert valószínűleg a km-óra meghajtó csatlakozó furatába nem ér be tökéletesen a spirál. A kérdésem az, hogy hová kell tenni az alátétet? Hátha ez segít a problémán. A váltó felőli csatlakozás alá tettem, de az nem segített. Vagy még egyszer kérdezem ilyenkor a km-óra spirállal, vagy műszerfallal lehet probléma? 

Másik problémám, hogy szivárog a fűtőradiátor, emiatt ki akarom cserélni. Ehhez le kell bombázni az egész műszerfal burkolatot, hogy hozzáférjek. Már lebontottam mindent, kiszedtem minden rögzítő csavart, a szélvédő előtt lévő páralefújó rácsok alatti rögzítő csavarokat is, mégsem akar kijönni a helyéről a műszerfal burkolat. Hol lehet még rögzítés? A légbefúvó nyílásokból a légterelőket ki kell szedni, vagy a műszerfalburkolattal együtt jönnek ki?