Igen, valóban nem, mert OFF topic, ugyanis az a hiba a 2.0TDI motorokra jellemző. Ilyenekkel meg sajnos nem szerelték a Fabia-t, egyik generációt sem.
Na kezdjük az elején!
A topicot nyitó olvtársunk az elején elárulta milyen verdáról van szó: 1.2l-es, három hengeres, 12 szelepes, 64LE-s változat. Ez se nem TSI, se nem dízel.
Lehet itt szidni ész nélkül az összes VAG TSI motort, topic-t nyitó kollégának nem ilyenje van.
Egyébként a mi Fabiánkban tavaly volt vezérléscsere, és csodák csodája cserélték a vezérmű láncon kívül a feszítőjét is. Vagyis van feszítője... Ez is 1,2/64LE-s három hengeres, és 127.000km-nél volt a csere.
Az 1,2TSI Octavánkban is tavaly vált esedékessé a vezérműszíj cseréje, a kapcsolt részeivel, abban 197.000km-nél kellett megtenni.
De biztos, hogy én tudok valamit rosszul, akinek a Fabiája ugyanaz gyakorlatilag, mint a topic nyitó kollégáé, és az utóbbi két évben meg cca. 110.000km-t kellett megtegyen a TSI Octaviával.
Magukra is hagyom az Urakat...