Vanett user1 Creative Commons License 2022.12.10 0 0 2552

Szia!

 

Akkor jó nagy munkában vagy Te is.
Gondolom CO hegesztővel dolgozol, az nagy könnyebbség.

Akkor amikor az emelési pontokat csináltam, még csak inverteres MMA gépem volt. Azóta van már CO is, utólag fogom a fejemet, hogy mér' nem vettem meg hamarabb.

 

Majd nézd meg a jobb első kerékjárati dobot is. Amikor az utas oldali padlót foltozgattam, észrevettem egy kis hibát a pótkerék  tartó tér felé. Elkezdtem piszkálgatni aztán ahogy haladtam mélyebbre egyre nagyobb lett a kráter. A lemez mögött a váznak egy zártszelvényszerű tartója volt és az is derekasan el volt pusztulva. Nem sima rozsda volt, Van a korróziónak egy olyan formája (vegyészek biztosan megmondanák a pontos nevét) amikor látod, hogy olyan barnás a felület, de ha csak drótkefézed olyan, mintha stabil fém lenne.

Aztán ha erőszakosabb lesz az ember és vallatóra fogja mondjuk egy salakoló kalapács hegyével, akkor kezd széttöredezni. Ha az ilyet elkezded hegeszteni szétfröccsen,
Na, ilyen volt azon a helyen, ezért érdemes ránézni.

 

Aztán ha már korrózió, arra is számíthatsz, hogy a hűtőrendszer csövei között  elég sok vascső is van. Na hát ezeken is biztos, hogy lesz olyan, ami lyukas.

Van olyan cső, ahol a felverődő sár jól meg tud tapadni, aztán ideje meg lesz bőven, hogy kizabálja a vasat.

Ezeket nekem sárgarezes keményforrasztással sikerült szépen rendbe hoznom.

 

Jó munkát addig is, ha esetleg valamelyik részről kellene fotó szólj, elég sokat csináltam közben. 

 

Üdv és sok sikert!

 

Előzmény: Biorg (2551)