Gjano2400 Creative Commons License 2022.12.21 0 0 14

Sajnos nem nagyon pörög ez a topic, de tanulságként leírom a hasomló esetemet. Az üzemanyag tankban levő előmelegítő szál szakadása miatt - amely folyamatos áramterhelést biztosít a motorvezérlő kimenetén - a motorvezérlő kimenetei nem mindig állandó feszültségértéken üzemeltek, mely hasonló leállásokat produkált.

 

Miután kiderült az előfűtő hibája, azt kiiktatva beraktunk egy műterhelést (ellenállást) a fűtőszál helyére és azóta kb. 40000km óta semmi. 

 

Volt még egy hasonló esetünk, ott a hűtőgomba vezetéke volt eltörve (négyvezetékes típus, a dízel motor rezgései miatt). Annak olyan a logikája, hogy a hőérzékelés hibája miatt beindítja a ventilátort, ha kell, ha nem, ha az un. jelenlétérzékelés hibás, akkor letiltja a motort.

Előzmény: kotyi 1 (11)