Na akkor lehet csak a 3fok szivatott, amit nem pontosan mér, mert most hogy a városban a kocsik és házak közt folyamatosan és fixen több van mint 4fok, mintha nagyon haloványan mégis csinálna valamit.
Érezhetően van hőszállítás, egy gondolattal langyosabb a folyadékoldali cső és körülötte mindennél nyirkosabb, párásabb a gázoldali cső...
..akkor ez ebben az időjárásban ennyit "tud", vagy inkább ennyire hajlandó.
Amíg 10-15fok volt, benyomás után azonnal, bumm, hallani lehetett a motor terhelését, és a már tkp. "hideg" kinti tizenfokos levegő helyett "jeges huzat" ömlött a rostélyokon, ezért sem hittem, hogy gázhiányos.
Mostmeg egyszercsak azt vettem érszre, hiába van bekapcsolva, belső keringetésen vagyunk (magától bekapcsolódik a kílmával.....de hogy miért..?!),viszont így párásodunk mint állat, és a gomb nyomokodására semmi nem történik, kigyullad meg elalszik a piktogramm és ennyi.