carter 30 Creative Commons License 2023.01.12 0 0 116925

Jobb kormányosnál is. A jeladót egy csavar tartja, ha nincs belerohadva a kerékagyba akkor kijön szerszám nélkül is, ellenkező esetben akár fúró is kell a kiszedéshez.   Mielőtt nekiesnél, nézd meg, hogy nincs -e a vezetéke kidörzsölődve, az simán forrasztható és kisebb a szenvedés. Esetleg ha a  fék légterelő lemeze  rozsdásodik, és odahullik az érzékelőre a törmelék, akkor az is okozhat jelproblémát.

 

Ingyenes diag program, ami minden rendszert olvas:  motorvezérlő, Műszeregység, BCU, ABS, Légzsák, LCM,EWS,   és sok rendszerbeállítási lehetőséget is tud, pl. élő adatok, kulcsprogramozás ( nem az immo chip, hanem a távirányító )  stb.

Lelőhely: toaf.roverki.eu,

kell hozzá egy VAG com káébel, ami itthon kb 7-8-e. vagy kinából max 2 e.lehet, és egy laptop. Szerintem a lengyel roveres fiúk jól kitalálták, miután a gyári T4 műszer ára az egekben, és ráadásul nem is volt igazán  hozzáférhető.Facebookon is tájékozódhatsz:  facebook.com/TOAFPolska

 

A BMW INPA  program  is működik, de szerintem a TOAF program a Rover 75 höz jobb.

Előzmény: elektrojo (116924)