bexxter Creative Commons License 2023.01.23 0 2 20854

Minden tevékenységet átvizsgálás előz meg, ahol a tulajdonos elmondhatja a kívánságait, mi pedig elmondjuk, hogy mit érdemes csinálni szerintünk.

"Ezen lehetne vitatkozni, hogy mennyi értelme van ezeket védeni és mennyira hatásos, szerintük előbb-utóbb úgyis cserés lesz, ezért egy átlagos, nem veterán tucatautó esetén ezzel alapból nem is foglalkoznak." 

- Bármilyen autóval foglalkozunk, nincs olyan döntés sem, hogy valami cserés lesz nem kezeljük, kivéve, ha a tulajdonos jelzi ezt, illetve a munkalapon szerepel egy későbbi javítás során. Ha pedig véletlen így is kimarad, akkor jelezni kell emailben, telefonon. 

 

Alapvető különbség másokhoz képest, hogy nincs olyan, hogy lemezen felületi rozsda passziválás meg csodaszerek. Eltávolítás van csak.. tehát amelyik alvázvédős cég nem foglalkozik ezekkel, az mit csinál a rozsdás részekkel? Lehet látni a videókban.. lekaparja és majd lesz valami. Ha hozzáfér.

Valamint az átlátszó, enyhén sárgás anyagok hazsnálata, amivel nyomonkövethető marad a karosszéria állapota és nem fedi el egy fekete/bronz truyi az egész felületet. Ugyanis attól még, hogy valami jelenleg kívülről hibátlannak tűnik, belül nem biztos, hogy az. De csak később kerül felszínre. Ezért is vannak az átvizsgálások, utóellenőrzések, hogy ezekre azonnal adjunk megoldást, amikor kis méretű a probléma. Igen, 1cm rozsdapöttyöt is érdemes lekezelni, hogy ne legyen belőle 2 tenyérnyi kivágandó felület. Ezt sajnos sokan elodázzák. 

Nálunk azért is drágább elsőre az ajánlat másokhoz képest, mert lebontjuk a futóművet, ha útban van (felette rozsdás, máshogy nem férni hozzá) és persze ha kéri a tulajdonos. Ha nem kéri és kétséges lehet a tartósság, akkor inkább nem vállaljuk. 

" Ahogy az autószerelők túlnyomó többségénél, náluk se működik az, hogy odaviszed az autót teljesen laikusként, megcsinálják, fizetsz és mindkét fél elégedett lesz." - Ezt a rengeteg elégedett ügyfél és a saját nevünkben is kikérem magunknak. Arra van az átvizsgálás és a folyamat közbeni egyeztetés, hogy ez megvalósuljon. Ha mégsem sikerül valamiért, akkor pedig a garancia intézménye illetve alapvetően a visszajelzés email formájában van telefonon. Az tény, hogy nem vagyunk hibátlanok, mert olyan nem létezik, de néha már zavaróan alaposan igyekszünk vinni a kommunikációt és mindenről érdeklődünk kérdezünk, egyeztetünk a tulajdonossal. Ez nyilván a munka nagyságához és bonyolultságához mérten történik. 

Előzmény: gauchos75 (20853)