Indítás után nem alszik el a töltéslámpa, hanem csak elindulás után, ha picit emelkedik a ford.szám. (1992 2.5D 4BA)
Írtam a Cromaxnak is, és kértem időpontot. Ezt válaszolták:
"1998-ig a tranzitok hagyományos feszültség szabályozója működött úgy, hogy a megfelelő fordulatszám kellett a töltéslámpa működéséig. Jellemzően addig is töltött a rendszer csak a lámpa késve reagált az első indítás után.
A rendszer ugyanúgy 12Vos a két akkuval is. Ha megfelelően működik 14,1-14,4V a töltés, terhelés nélkül. Terhelve min. 13,9V. (fűtőventilátor, fényszórók).
Korából kiindulva a kábeleket is kimérném. Jellemzően oxidációs probléma szokott előfordulni mind a pozitív mind a negatív főkábelen. Multiméterrel mérhetően."
Valamilyen kontaktjavító szert érdemes használni a kábelek csatlakozásainál?