PTZ Creative Commons License 2000.03.25 0 0 54
Elnézést, tényleg félreértettem vmit: azt hittem Te is a 0W, 5W olajakat fikázod.

A véleményem az, hogy inkább jusson be hidegen az olaj mielőbb, hiszen szárazon kenés nincs (amint azt Te is írtad), és annak az esélye, hogy akár a nagyobb hézagoknál (főleg hidegen) is megszakadjon az ilyenkor még sűrű olajfilm igen kicsi.

Nekem, azért nem egy régi konstrukcióba megy az 5W-50, a Suzuki motorja (ez van ezt kell szeretni :-), mint japán, elég jól össze van rakva. Gyakran indítom hidegen és pörgetem is, ha kell, bár nem ez a jellemző. A Szlalompartyn jellemző, hogy nem váltottam kettesbe, mert nyűg lett volna viszatenni rögtön, inkább végigmentem egyesben. Volt, hogy 50 fölé ment, de ilyen rövid távon kibírja, főleg jó olajjal ugye.

Azért, ha pörgeti az ember, utána ne állítsa le rögtön (a turbóst főleg) de a sima szívómotor is meghálálja, ha "kiegyelíntjük a hőcsúcsokat" egy kis járatással.

jpmaster: DYNT-es kérdés: Te láttad közelről a Hidegnek azt a Subaruját, amivel a Pilis Rallye-n ment? Az N-es volt, vagy A-s? Mert ugye, lévén RTE verseny, a nevezésből nem derül ki, látványra meg nagyon A-s volt. Ja igen: nem tudod Esztergomban mivel indul? A8-ban van nevezve, de a gép nincs megadva.

Előzmény: Macimedve (50)