btshadow Creative Commons License 2000.03.25 0 0 16
Hali!!

Látom itt egy-két embernek gondot okozott a rajtszámok kérdése.
Akkor leírom, ahogy én tudom(és ez így is van) :)).
Tehát az 1-es rajtszám a mindenkori világbajnoki címvédőé.A 2. értelemszerűen az ő csapattársáé. Ezután a csapatok a tavalyi konstruktőri helyezésük alapján kapják meg a számokat. A 2. csapaté a 3-4 rsz., a 3. csapaté az 5-6. rsz. Értelemszerűen ha a világbajnok elhagyja a csapatot, viszi magával az 1. és 2-es számot. Ha esetleg a világbajnok abbahagyja a versenyzést, akkor van 0-s rajtszám, legutóbb 1994-ben viselte Hill.
Továbbá a 13.rajtszámot mindig kihagyják, a babonák miatt. A Ferrari 1995-ig viselte a 27ill 28 számot, de 1996-tól ha jól tudom a szabályok nem engedték.
Szóval így működik a rendszer.

Ps:nevetséges ami a brazil időmérőn volt...
hogy engedhetik ezt meg maguknak??

bt