Nos, bár én se vagyok már fiatal, az előző tulaj idős bácsika volt, szerintem nem műszaki beállítotságú...tehát gyertya, szelephézag ellenőrzés nála szinte kizárható volt...viszont ez az autó a megvétel után 4 hónapra produkálja ezeket a dolgokat...
Tényleg jobban rá kell néznem...négyütemű többhengeres motornál én elvétve tapasztaltam gyertyaproblémát.. a kétütemű eszi...bár imádom is a kétütem erejét...
Egyelőre erről még a "gyertyafeltétet" se látom, hogyan kell "leimádkozni"...
Igazából azért vagyok kicsit mérges, mert egyszerű technikát kerestem, SUZUKI után...azzal nem mérgelődtem...
És az az idegesítő, hogy leállítom és 5 perc múlva indítózás...DE MINTHA EGYETLEN SZIKRA SE LENNE...SEMMI PÖFÖGÉS...TELJES NÉMASÁG...És akkor egy spricc hidegindító és brümmm...szelephézag? Egyenetlen járást okozna mindenképpen...
Bár régen...ezerötös polskinál kezdtem a 4ütemet , de ennyire egy motor se volt "érzékeny"...