a8lang Creative Commons License 2023.03.20 0 0 2702

Órában 159ezerrel vettem(most van benne 167), valóság 250-300e. 460-ért vettem kicsit folyt minden belőle, meg füstölt, 500km-en kellett bele 1 L olaj, gondoltam 2-300-ból annyira rendbe rakják hogy kibírjon fél évet és 5-10e km-t. Tanuló autónak vettem a lányomnak, ha nem töri össze majd kap másikat. Szóval az hogy a motort életképessé tegyék az 5-10e km megtételére, az került egyből 460-ba mint amennyi az autó volt. Utána még pár apróság még kb 2-300e ft-ot költöttem rá, hogy legyen klíma, meg pár futómű, fék alkatrész, gumik, stb.  Innentől "aránylag" hibamentesen működik. 7e km után még nem kellett olajat rátölteni, ami egy ilyen öreg bmw-től egész jó. Egyszer csak néha nem indult, vettem új akkut, aztán pár hónap múlva megint, kiderült időnként nincs töltés és lemerült az új akku(volt hogy az út közepén). Töltés lámpa persze nem világított. Fesz. szabályzó csere 58ezer, lett töltés, de továbbra is leáll néha, menet közben, egy idő után mikor már rendesen bemelegedett. Persze nem mindig. Szerelők azt mondták majd akkor vigyem ha teljesen megáll, vagy meg tudom mutatni hogy megáll. Ilyenkor pillanatra kihagy a motor és kigyullad a töltés lámpa, pár másodpercre, de van hogy leáll akár 70-80-nál is menet közben, ritkán csinálta eleinte, de egyre sűrűbben mostanság. Végre megjelent a főtengely érzékelő hiba is, remélem emiatt van, olvastam több helyen, hogy kb ezek a tünetek mert elfárad a szenzor idővel. Holnap csere, majd meglátjuk, itthon még a veztengely jeladót is kicserélem mert azt is írja hibának. 

Előzmény: Jacktwoo (2701)