fearfactoryüberalles Creative Commons License 2023.04.16 0 0 225253

Büdzséfüggő, de a helyedben ebben az árkategóriában el sem indulnék. Esetleg egy Lexus IS200/300 vagy GS szép állapotban kb. 2-5-3 M-ért. A régi bömbik mostanra nyűgösek lettek, ha nem tudod házilag tákolni, a munkadíj húzós lehet és a szkértelem sem minden bokorban felhajtható. E38-E39 szériákhoz még vannak cuccok, de azok is zsebbenyúlósak gyáriban.  Ezeket próbáld meg szerelmes szemüvegen keresztül nézni, mert egyébként fájni fog, ja és legyen backup vehicle mellé, mondjuk valami jappán:-)

 

Én már beleugrottam egy (kettőbe, mert van tarcsiba is) E38 740D-be, napi használós, amikor megy :-))), de leszarom, nagyon szeretem, eddig kb. 7 M-be van, ebből csak 3 M volt a költség, mire magyar rendszámos lett vételárastól/behozatva, 231e km-rel, rozsdamentesen, elhanyagolva műszakilag (nem használták 6 éve) digóktól.

 

ilyen hangulatú ótó újban min. 20-25 milla HUF lenne, pl. ha a sorhatos 3.3 D-t egy nagyobb Mazda 6-ba hátsókerékkel kihoznák a japók. 530d durván 30 guriga, oszt' kigyullad.

 

Annak meg 20+évet még az öregannya sem adna mostanában, plusz a V8 D-k eléggé elfogytak EU-ban-most kb. csak Dodge RAM 2500-t tudsz újban venni. Talán egy Genesis G80 3.8 V6 mocival lenne pofás csere helyette, csak az nem dízel. Van mellette több újabb (céges), de azokat inkább hanyagolom, pedig nem Dacia Spring egyik sem...

 

Tekintsd hobbinak, úgy minden km ajándék ;-)

Előzmény: sosomgyi (225231)