svgyula Creative Commons License 2023.04.18 0 0 52459

Hát elsőre nálam ugyanezt csinálta aztán már fennakadt 1500-2000f/min körül is. Ugyanez volt megpöcköltem a gázpedált és visszaállt. De ugye csak a következő gázadás végéig mert akkor megint nem talált, illetve a pillangószelep tisztítás előtti pozíciójára állt be......

Nálam csak a gyári visszaállítás után lett jó újra. Azóta is jó illetve télen volt, hogy hidegindítás után 1100f/min volt rövid ideig a szívatós alapjárat. De ez csak az első gázadásig volt aztán beállt 1000f/min fordulatra amíg fel nem ment a hőfok. A kihegyesedett fog még nem gond, a lötyögés sem mert a motor ráfeszít. Az átugró, letört fog már gond lenne. Ezen még nem szedtem szét és kopp, kopp, nem cseréltem annak ellenére, hogy a villamossági szerelő azt mondta ez egyértelműen csere amikor nem boldogultam és elvittem, hozzá több szem több csipa alapon hátha nem kell vele nekem kínlódni. De sajna kellett....

Az oxidos csatlakozót én ilyen helyen egy műszerész drótkefével szoktam takarítani. Nem bonyolult egyet csinálni. Kell egy 5cm-es 1mm átmérőjű acélkötél (obi 300ft/m) rátekerni valamit fogantyúnak és szétnyitni a végét befújod a csatlakozót csavarlazítóval aztán szépen forgatod benne a szétnyitott drótot. Az szépen lekaparja az oxidot. Utána kimosod és mehet vissza DE!!! a vezérlő oldalit csak akkor ha leveszed a sarut az aksiról!!!!!!!!!!!! Nem jó ötlet rövidre zárni azt amit nem kell és a motorvezérlő mindig feszültség alatt van! Vagy megoldás még ha leveszed annak a teljes csatlakozó sorát! Nálam ott is volt oxidos tüske anno'.

Előzmény: turner62 (52458)