Dieselt felejtsd el, nem birkóznak meg velük se a szerelők, se a tulajok.
Ez az 520i:
- 92.09 előtti, mert nem vanosos a motor
- 91.09 előtti, mert a típusfelirat a csomagtartón egyenes
- aksi a motortérben, ez is korai példányra utal, ez később hátraköltözött
- pipa tükör 92.09 után érkezett, ezen már az van
- ekkor még nem volt nagyvesés orr, ez utólag lett átalakítva, árban ez drágább és ritkább, van, akinek ez tetszik, van, akinek a kisvesés (részemről +1 a nagyvesés tetszési index)
- F-es rendszám 1995-ös magyar forgalomba helyezésre, valszeg kintről érkezett autó
- ajtók aljáról összes léc hiányzik
- végre egy klímás, de a kurblis ablak elöl még mindig nem agyonextrázott példányra utal
- mintha egy ABS kockát látnék a gumi szívócső alatt, de majd az M50 tulajok megerősítenek, ott van-e
- már nem gyakori a fehér index, ez is pozitív
- váltógomb itt se gyári, hova lettek a gyári váltógombok???
- karfás ülés tök jó dolog
- bal első üléstámla hátulja nincs a helyén
- ez a fajta felni nem alap az E34-en, és igen jól áll az E34-nek, és megvan mind a 4 felnikupak
- motortérben minden burkolat a helyén, ilyet ritkán látni
- ablaktörlő mechanika lóg, jobb oldali kar beleér a gépháztetőbe (ez minden E34-re igaz amúgy)
Mindent összevetve igazán szép példány, a fényezése is szép, tuti volt fújva, "kár, hogy csak 520i".