svgyula Creative Commons License 2023.05.09 0 0 52483

Hááát igen nehéz így a távgyógyítás. Sajna a logikai következtetések sokszor vihetnek zsákutcába! Sajna ezek is abba a kategóriába tartoznak ha nem indul "szereld le az indexlámpa búráját". Nekem eddig csak és kizárólag minden hibát a gyújtórendszerre lehetett visszavezetni. Amire én gyanakszom az vagy az immo vagy a motorvezérlő. Azt még meg kellene próbálni ha van tartalék kulcsod azzal is ezt csinálja-e? Ha igen akkor sajna meg kellene nézetni a vezérlőt, vagy egy próbára kérni valakitől. Bár az immo miatt(ha van egyáltalán?)

nem biztos, hogy simán csereszabatos. A bontóban is szokták adni(vagy ajánlott kérni!!) a motorvezérlőhöz hangolt immo gyűrűt. Sajna nincs több ötletem. Ezt mint már írtam is kapásból produkálja a hőgomba hiba is! Rossz hőfokjelzést kap a vezérlő és nincs dúsítás! Melegen is 1-2mp-ig van dúsítás a könnyebb indításért. De ezt is csak diagnosztikával lehet megnézni, hogy a motornak a valós hőmérséklete és a motorvezérlőből kinyerhető érték mit mutat! Nálam pontosan mutatja a hőmérsékletet, benzin fogyasztást, fordulatot, stb..... Abból már el lehetne indulni. Minden adat kinyerhető a szoftverrel is amit a "beépíthető gyári kijelező" mutat. De enélkül kb olyan mintha lemennél a pincébe bort felhozni és nem viszel lámpát csak tapogatsz és kilocsolsz egy csomó értékes cuccot!:-)

Előzmény: Felicia2000 (52482)