dave_dömper Creative Commons License 2023.06.03 0 0 1

Nme feltétlenül típushiba. Nekünk ugyancsak dCi, turbós (2,2 -sesLagunánk) volt (már rég eladtuk) és

nagyon addig is nagyon "városias módban" használtuk. kb 17 év alatt mindössze 80 ezer ment bele.

Amikor bexart a kupplun - szerkezet (ugyancsak a kettős tömegűű lenfkrék, elvittem a megszokott szerelőhöz, aki csak azon csdálkozott, hogy ilyen kevés km-használatnál nég nem látott ennyire gajra

ment szerkezetet, de "megnyugtatott" azzal, hogy a nagy)obb teljesítményű dízelek (többek között az Opeleknél és VW-knél is (tapasztalása szerint) gyakran fordult már elő ilyesmi, hasoló betegségekkel kerültek hozzá, ezzel küszködtek..Végül is az egyetlen megnyugtató megoldást választottuk, eladtuk. Megszabadultunk tőle, mert ez felettébb allattomos hiba. Ha nem veszed észre ideje-korán a kísérő jelenségeit, totál gajra vághatja a komplett motort - hajtóművet és akkor mehet a roncstelepre, mert

ennek a javítása több - sokszázezer forint, miután a szerkezet nem javatható, csak komplett cserével.

Nem vártuk meg, amíg ez bekövetkezik. Tehát ne vedd félválról. Kérd ki valaki, megbízható szagember véleményét, aki nem feltétlenül abban érdekelt, hogy minél többet tartózkodjon a kocsi a szervízében,

mert ez igen-igen fájni fog a pénztárcádnak.

Előzmény: Kaszika0326 (-)