downer Creative Commons License 2023.06.14 0 0 119432

Ma mentem a feketével egy kb. 100 km-t, kellemes kis gép. Aztán átültem a kékbe és ahogy kifordultam az utcára, az első gázadásra azonnal éreztem, hogy a 2.0 az a 20V soft verzió. :D
Mondjuk ez a fekete nyugisabb, halkabb, egyenletes haladásnál is soft. Hát gondolkodom mi legyen. Majd ha átépítésre kerül, úgy gondolom marad az Euro3-as kipufogórendszer, de mindenképpen Euro2-es motorvezérlővel hajtva. Hogy ne legyen zajosabb és nyersebb ettől, mint a kék, de azért legyen kraft is. 
Most ami ebben az évben rámzúdult autók terén, kicsit sok volt. De kipihenem és végülis nagyon boldog vagyok. Van két szedánom, egy hétköznapi, amit idővel elnyű a használat és egy idejét javarészt garázsban töltő, kímélhető darab. Meg egy kis változatosság. 
Amúgy persze, összességében vége a sztorinak, ami ezt a típust illeti.