marhadoktor Creative Commons License 2023.07.16 0 0 15018

Megoldódott a váltócsere, csak kellett hozza egy aksis csavarhúzó meg egy profi szerelő.

El is indultunk ma Magyarisztánba a járgánnyal (nagyszerűen muzsikál a friss váltó, semmi ciripelés, szépen vált). Csak éppen úgy 80 km után leállt a motor (még a komoly emelkedő, az ojtozi szoros előtt 20 km-rel) oszt további indítózásra elég rendes csattogás, recsegés hallható a vezérműszíj műanyag borítása felől. Öcsém eljött a kombi w124es Mercivel (szintén 2500 ccm csak 5 hengeren, asszem számomra eddig a legjobb dízel) oszt hazahúztam vontatókötélen vagy 100 km-en keresztül a tranyót (ki kellett kerülni pár emelkedőt, ezért volt bő 20 km pluszba).

Vezérműszíj 2 éve (vásárláskor) cserélve, görgővel együtt. Az is igaz, hogy azóta az akkori szerelőmről kiderült, hogy hajlamos fuserolni, szóval majd holnap lebontom a tranyó elejét oszt kiderül.