Szerencséd van , van némi ismeretem a dologról -- tavaly még nem lett volna erre tippem , de azóta két járgány miatt is némileg tájékozódtam .
Egyrészt az év elején vásároltam egy ( Magyarországon még forgalomba nem helyezett ) Isigo Rivolta-t , amiben nem találták az alvázszámot , én is azzal vettem át , hogy beütött alvázszám nincs , vagy nem találjuk .
Ez a probléma nem újkeletű : http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=144733679&t=9147790
Én emiatt felkerestem az eredetiségvizsgálót , akihez az összes járgányommal járok . Első nekifutásra ő se tudta hol keressük a beütött alvázszámot , de azt mondta , hogy ha nincs beütött alvázszám akkor nincs . A vizsgán beírják , hogy csak adattáblás azonosítója van és passz . Az Isigo-nak pedig van némi amerikai beütése , lásd a cikk végén : https://autohistory.blog.hu/2008/12/28/ferrari_evo_griff_iso . Ez azért lényeges , mert az eredetiségvizsgáló szerint a régebbi amerikai kocsiknál volt példa arra , hogy nem volt beütött alvázszám , csak táblás . Aztán a probléma megoldódott : megtaláltam a beütött alvázszámot az Isigo-ban , elsősorban 4motor4 segítségével , amit ezúton is köszönök neki .
A másik masinát 2 hónapja vettem , az egy fiatal járgány , új járműként Magyarországon helyezték forgalomba , és volt már ( az enyémet nem számítva ) 2 alkalommal eredetiségvizsgálaton . Az eladó azt mondta : a járműnek nincs beütött alvázszáma , és valóban nincs - legalábbis én se találtam az elmúlt hetekben . Be kell érni ezzel :
De , hogy miképpen megy a gyakorlatban , hogy szívóznak-e a forgalomba helyezéskor azt nem tudom , mert még ilyen ügyet nem vittem végig .
A Sulky miféle szerkezet ? A fémkasztnis 3 kerekű alvázszámának tudom a gyári helyét .