Braumüller Creative Commons License 2023.07.24 0 1 7424

A Deep L fordító kicsit rusztikus, de azért érthető:

"Az emelőszerkezet sebességváltójában két pár hengeres fogaskerék van. A sebességváltó áttételi aránya 5,15. A pneumatikus dugattyús öthengeres motort karima segítségével erősítik a sebességváltó házára.

 

A mozgásmechanizmus egy pneumatikus motorból és egy sebességváltóból áll, amely a ház belsejében található. A kocsi, amely karosszériából és futóműből áll, oda-vissza mozoghat a vasúti pályán. A gép sebessége 1 m/s. A motor forgását a fogaskerék bordás tengelyén keresztül továbbítják a fogaskerékhez, amely lazán van felszerelve a tengelyre. A kerékagyon bütykök vannak. A tengely spline részére bütykös tengelykapcsoló van felszerelve, amely a kerék be- és kikapcsolására szolgál. Ha eltávolítja a tengelykapcsoló bütyköket a kerékhez való csatlakozásról, a sebességváltót leválasztják a motorról, amikor a gépet egy másik munkahelyre szállítják.

 

Az ömlesztett rakomány lapátolásához a platform a munkatesttel és a hajtással együtt manuálisan elforgatható, akár 30°-os szögben, mindkét irányban, a gép hossztengelyétől. Amikor a kanalat felfelé emelik, a platform automatikusan középső helyzetbe kerül a forgószerkezet segítségével."

 

 

Előzmény: Tastam (7423)