d3rr7ck Creative Commons License 2023.08.15 0 0 18714

Ez sajnos többfordulós vizit volt a márkaszervízben.


Hála égnek a termosztát tökéletesen működik, így annak hibája már az elején ki lett zárva. Elsőként egy tönkrement érzékelő lett cserélve, aminek az lett az eredménye, hogy minden elindulást követő pár percben elkezdett beállni a mutató a normál szintre, majd hirtelen visszament nullára és meg sem mozdult, pedig volt, hogy órákig mentünk autópályán/városban.
Szóval vissza a szervízbe. Miután nem találtak hibát a szervíz felvette a kapcsolatot a gyártóval, aki a kijelző frissítését (szoftveresen) javasolta, mert a korábban cserélt érzékelő máshogy adja a jelet. Hát megmondom őszintén ugyan nem vagyok egy autószerelő és "majdnem" mindent is elhiszek, de ilyet nem hallottam, hogy a kijelzőt kellene frissíteni, de biztos így van. Mindenesetre a szervíz esküdött rá, hogy ez a gyártó által javasolt eljárás.
A lényeg, hogy ennek eredményeképpen most úgy ahogy, de működik a dolog igaz azért előfordulnak néha furcsaságok. Pl.: Horvátországból hazafelé (2 órája autópályán 35°C, klímával) volt, hogy leesett a mutató nullára majd 5 perc múlva állt csak vissza közép szintre. Ezeket valahogy nem tudom hova tenni.

 

A kijelzőn biztos hogy mókoltak valamit, mert eddig nekem csak akkor villant fel az alacsony üzemanyagszint jelző lámpa, mikor az utolsó rubrikának már csak a körvonalát lehetett látni (nem volt teljes). Viszont a frissítés után már akkor kigyullad, ha a második kocka eltűnik és már csak egy teljes kocka üzemanyag van.

Előzmény: Ohgee (18694)