toji76 Creative Commons License 2023.08.18 0 0 71232

- Üzemanyag elzáró szelep hibás, nyitva marad ezért kap tovább üzemanyagot, vagy vezeték zárlat a motortérben

- központi zár visszanyit.....ajtóban a zárszerkezet szar, csere meg kell keresni hogy melyik..

- ablakemelő hiba javítás, vagy ajtó kábel átvezetés javítás zárlat, csominál ugyanez

- üzemanyag szintjelző csere

- hátsó lámpa szintén ajtó átvezető kábelköteg

 

Motor:

 

- repedés lehet víz lenne a kocsi alatt, termosztát esetleg nem nyit ki ellenőrzés csere, ( forrald fel egy fazékban látod ha kinyit 11-13 mm a nyitás hézaga.

 

- Ha a víz olaj tiszta talán nem hengerfejes hanem dugulás van.....illetve termosztát mint fentebb, A tartály tetején van egy vékony cső ha beindítod azon folynia kell a víznek, ha ez el van dugulva forralja a vizet (automata légtelenítő, nyomás kiegyenlítő) A tartály csatlakozó csöcs szokott eldugulni inkább mint a cső, tartály csöcsön dugj át egy belevaló drótot ha nem jön benne a víz. Ha a cső nem kőkemény valószínű hogy nem hengerfej.

 

- Ja a tartály és a kupak is új?

Kupak csere is lehet mert nem tartja a nyomást, a kupak egy nyomás szabályzó kb. 1 bar nyomást tart, ha szar akkor már jön is ki a víz.

 

Dugulás tipp, nekem bevált már többször is......tartály alsó vastagabb csövébe belevezetsz hálózati, vagy szivattyú nyomásos vizet, kert kút stb., hűtő alsó csövét leveszed, azt adj neki nagyobb 2-3-4 baros víznyomást és had mossa......, ja termosztátot kiveszed előtte....., nekem 2 perc után kidobott nagy gócot, meg több kicsit és minden irányban ömlött a víz szépen.

Összeszerelsz mindent, aztán próba..

 

Ha ezt mind végigjártad írj vissza hogy mi a fasz van vele...

 

Hova valósi vagy?

 

Előzmény: Törölt nick (71230)