Szia nagyjz
Sajnos nekem is hasonlo a problemam volt egy 2012 es 2,0 benzines accorddal. Mar 254000 km van az autoban és mint utobb kiderult az elozo tulaj alkatresznek adta el a bontoba . En persze hiba mentesen vettem meg. Hasonlo hibat produkalt nekem is check systeme, vsa es tsa hiba is holott vonohorog nics is az auton. Utobb kiderult motorhiba eseten a vsa is jon melle automatikusan. hiba megjelenesekor egyenletlet jaras majd motor leallas., ujra inditas utan hibakod megmaradt de mar megy rendesen. hibakod olvasas a P0302 hibat hozta, ami 2 es henger eges kimaradas. megvolt a 4 iridium gyertya csere és a 4 trafo csere is. Hiba meg mindig jelen van
Viszont kiderult hogy fogy a hutoviz is, de lathatoan nem kifele folyik el , mert nyoma nincs. gyertyak kiszerelese utan hideg motornal lathato volt hogy a 2 es hengerben csillog a dugattyu teteje. Egy gyors "covid " teszt uztan ( hurkapalca es vatta) izlelesre bizony nmagyon jellemzoen edes ize volt a lerakodaasnak a dugattyu tetejen.
jaro motornal erezheto is a hutovizcsovek felkemenyedese, viszonht ilyenkor nem eszi a vizet, gondolom a kompresszio meg megvan annyira hogy jaro motornal ne jusson viz be az egesterbe csak allonal.
Jovo heten kerul megbontasra a motor és majd akkor derul ki hogy cska tomites vagy pedig repedes az ok.
Szerinte ha neked is hasonlo a hibakod, akkor eloszor cserelgesd meg a gyertyakat es trafokat, es ha meg mindig az adott hengerhez dobja a hibat, akkor lehet tovabb nezelodni