Hmm ... Hmm ... Ha kicsit pontosabban nevezted volna meg már az első alkalommal , hogy milyen járműről kérdezel -- ne adj isten eg yképet is betettél volna róla -- akkor a válasz is precízebb lett volna . (van egy külföldi papiros autom , egy sulky, honositanám,a papirjai rendben, de )
Azt én is hamar kitaláltam , hogy 4 kerekűről van szó , mert 3 kerekűeknél fel se merül a berendszámozás problémája -- legalábbis 50 cm3-ig vagy 4 kW-ig .
Nálunk a ( Casalni gyártotta ) Sulky név közkeletűen olyan járművet jelöl , amelynek 100 példányából 99 háromkerekű . De azért persze van belőle 4 kerekű is , mert gyártották abban a verzióban is .
Szóval a képen látható járgányt szoktuk Sulkynak nevezni , később készült a 4 kerekű változat elsőkerék-hajtással , LDW502-es motorral is .
Persze később pontosítottál , hogy egészen másról , Casalini M10-esről van szó ( casalini sulky m10-es, az egyik legvastagabb műanyagbol készült és stabil ) .
Az M10-es nem ismerem közelről , de a közvetlen elődjének tekinthető Casalini Ydea505-ből akad néhány a ház körül . Annak pedig így néz ki a gyári alvázszáma -- érdekes megoldás , a beütött számot tartalmazó lemezt csak egyszerűen hegesztéssel odapöttyintették , de a hegesztés asszem a te műfajod .
Azt viszont nem tudom megmondani , hogy az M10-esen meghagyták-e ezt a hegesztgetős dolgot , vagy közvetlenül a vázba kaparták bele a számot . Ez utóbbi módszer például a JDM-ek esetében elég zűrös , mert csak valami halvány gravírozás , vagy mátrixos beütés van -- mindenesetre a régebbi JDM Titane-kből a szám szőrén-szálán ki szokott rohadni . Az újabbakon már van valami horganyzás a vázon , így azokon a helyzet valamivel jobb .