sosomgyi Creative Commons License 2023.08.30 0 0 225523

Popcornt elő. Nos, igen ebben az E91-ben konkrétan ki tudom nyújtani a lábam az anyóson és a vezető oldal is teljesen kényelmes. Hátul a fejtér kicsit necces de kicsi a hajam szóval élhető. Panorám tető sokat elvesz nem kéne de adták az autóval. Pont mint a forgalmiba beírt sportfutóművet. Alacsony mint az állat alig várom hogy felkoppanjak valahol. És igen maxra felvan jelenleg tekerve. Alufelnire szerelt 90%-os téli szett is van. Gyárias megjelentés. Nincs M matrica se sportdob.

 

N52-es 25i-ről beszélünk eleg sok extrával de a kedvenc és ritka a memóriás ülés. Alapvetően nem rossz az egész 4 nap alatt belement 1000km. Motorgenerált kapott novemberben 1M értékben. Alapjárt stabil, motor hangja kiváló, füst nincs, kipufogó vége olyan tiszta hogy én nem láttam még ilyet. Olajfogyasztás 0 azaz nulla. Eddig. 2 éve magyar ez alatt összesen ment 17 ezer km-t ha nem tévedek. 1 tulaj itthon. Olyan összegért jutottam hozzá hogy vennék még egy ilyet ha lehetne.

 

Szeretem. Persze lehet később megutáltatja majd magát velem.

 

Persze hiba is van - nyilván. Hátsó fék kuka. Rozsda motorháztetőn van a kavicsok miatt. Csomagtér ajtó belseje itt ott de kb ennyi. Tempomat nem jó. Csomagtér ajtóban a helyzetjelző nem jó. Első lökös festve volt kapott egy kicsit a bal eleje. Tolatáskor néha valami fura roppanó hang jön a hátsóhíd felől. Lassú menetben néha váltáskor klattyanó hangot ad a kardántengely - de ez is leginkább hidegen. Aknából kézzel megmozgatva minimálisat lötyög. Ezek mind hanghatások - érzetre olyan mint a vaj.

 

És a motorban talált hibakódok:

 

2AAB - VANOS szolenoid

2A87 - kis DISA

29F4 - katalizátorhatásfok

29F5 - szintén

 

Bár ha nem világítana a checkengine megse mondanám hogy van bármi kehe. A volt tulaj azt mondta nem úgy megy ahogy kené majd 15 percel később 180-nál rakta a 4.-et. Nem volt több kérdés.

Előzmény: Rumcice (225522)