Real Putyur Creative Commons License 2023.09.01 0 0 375

Igen, ez volt az első, hogy kipróbáltam a másik kulccsal is...

 

Végül találtam egy szakit, aki hajlandó volt kijönni házhoz (mindenki más csak annyit tudott, hogy vitessem el traileren hozzájuk az autót), és matatott vele egy darabig.

Először rádugta valami tabletszerűségre, nem volt kommunikáció. Elővett egy másikat, azzal se. Aztán; nyitott tenyérrel, két kézzel ráütött a műszerfal tetejére, és rögtön megindult az adatáramlás... :-)

Innentől kezdve 5 perc múlva ment az autó.

 

Fekete kaszni, fekete műszerfal, napon állt - nem lehetetlen, hogy a műszerfalban belül akár 70-80 fok is előfordul. Állítólag a műszerfal nyáklapja hajlamos forrasztásokat elengedni - tehát ez gyakorlatilag egy ketyegő bomba... újraforrasztgatni lehetetlen, illetve sziszifuszi munka. 

Ki kell herélni az immobilizert, ennyi.

 

---

Más.

Valakinek esetleg ehhez egy normális szervizkönyve...?

VW GOLF IV. Variant, 1,9 TDi

(Olyanra gondolok, amiben a szerelési folyamatok vannak leírva/rajzolva, nem a világításkapcsoló helyére vagyok kíváncsi.)

Tud ilyennel valaki segíteni? Egyet találtam a neten, de az valahogy nem működik, szerintem rossz a feltöltés (az 1140. oldaltól nem jelenik meg semmi).

Előzmény: liderces2 (374)