hello40 Creative Commons License 2023.09.02 0 0 33282

Sziasztok!

 

Még élek, de tegnap túl azon, hogy alaposan kidühöngtem magam, tovább is léptem. Olyannyira, hogy a nap második felében eljutottam oda, hogy nézzek szembe a rideg tényekkel: többe kerül rávenni egy szerelőt, jöjjön ki, nézze meg, hátha tud kezdeni a nyomtatóval valamit alkatrészcsere nélkül is. Oszt' max. kiderül, hogy mégse...  :-((

Elkezdtem nézegetni a neten, milyen, hol és mennyi egy új. Az árán és az elérhetőségén kívül az volt a keresési alap, hogy ugyanilyen festékpatronok kelljenek bele - legalább ezt sikerüljön megmentenem a meglévőből.

Láttam egyet, ami első ránézésre szimpatikus volt, de többet akartam megtudni róla, ezért felhívtam a Media Markt online ügyfélszolgálatát - és azt is mondhatom, hogy az illetővel való beszélgetésem alapján, miután  minden szükséges információról tájékoztatott, amihez végtelenül udvariasan és előzékenyen kajtatott utána a különböző adatoknak, közben, hallva a hangomon, hogy nem vagyok jól, mielőbbi gyógyulást is kívánt, majd megkereste, hogy a kérdéses termék melyik áruházukban kapható, és oda fel is adta a rendelésemet!!!

Ami a házhozszállítással együtt sem kerül annyiba, mint amilyen árakat a szervizesek mondtak!!!

3 munkanapon belül hozzák. Új, biztonságos forrásból, garanciálisan.

Nem győztem mindezt megköszönni neki, és mondtam, hogy remélem, a cég tudja, személyében milyen ritka kincset alkalmaz!!!

És hogy a rengeteg pökhendi, lesajnáló szervizes reakció után mit jelent az ő stílusa és segítsége nekem!

 

Hihetetlen jó volt megtapasztalni, hogy ilyen létezik még!

 

 

Előzmény: hello40 (33281)