Legutóbbi 387 km-es "alföldi túra" (országutak + települések, no klíma) 6,2-re jött ki szintén K4M-mel.
Most lesz esedékes az időszaos olaj + szűrőcsere. Van még kb. 2000 km a 15.000-hez. (A R-szervizes szerelő szerint ez kb. elfogadható csereperiódus).
Sajnos az utóbbi cseréknél már láthtó olajfogyasztás is volt/van (kb. a mostani cserére éri el a +180.000 km-t a motor) - változó módon 1 vagy 2 "minusz" jelenik meg, de néha visszaugrik teljes szintre a kijelző.
Viszont a nívópálca nem "hazudik", láthatóan hiányzik pár deci, de még inkább a felső harmadhban van a szint.
Ami viszont idegesítő, hogy néhány hónapja valami szelephang-szerű zaj jelentkezett (az utastérben "cincogás"), de mintha inkább a motor belsejéből jött volna.
Ez most szinte teljesen megszűnt. Ha előjön igyekszem a szerelővel megnézetni.
Üdv, Vino