downer Creative Commons License 2023.10.07 0 0 119478

Én említettem itt két hónapja.
A lányunk rádöbbent végre (vagy valami ilyesmi), hogy nem lehet teljesen mozgásképtelen, ha három faluval odébb járatja a gyereket óvodába, elkezdte a jogsit idén. 

Persze hallgatólagosan mindenki tőlem várta a megoldást. :)

Már pont feladtam az egészet, mikor megláttam egy Brava hirdetést, megvolt az autó fénye kívülről, belül is jó. Írtam, hogy felüdítő állapotú, de ez csak a típustársaihoz képest értendő persze. Nem is nagyon nézegettem, az összkép volt a lényeg, ne legyen egy lekotlott szar, mint az összes. Aztán mivel november elején műszaki, eljött az ideje hogy végigmenjek rajta.
Most már látom, hogy ez az autó az előző tulajnak volt igazán tuti vétel. Ismerőse súgta, hogy egy öreg beszámíttatja egy újba, hozta is mikor ő bevitte. Akkor 18 évesen volt benne 95 ezer km és mondta az ember, hogy az öreg még letakarva is tartotta a garázsban. Amúgy nem Fiatos, nem is célzottan kereste a típust, csak szembejött.

Aztán a második tulaj beltekert bő 100 ekm-t 3,5 év alatt. Mondta milyen jó kis kocsi volt, nem kellett szervizbe hordani. Persze, ami neki a napos oldal, az most nekem az árnyas. Szóval ez az autó még így is sokkal jobb állapotú, mint a még életben lévő társai, mert CSAK egy ilyen tulaja volt. Ha kettő-három ilyen tulaja is lett volna, akkor már mehetne a bontóba kb., mint a többi.
Szintre tudom hozni sok melóval, vagy 200 rugóval megtoldva, néhány évre megbízható állapotra.
A motor fasza, szivárgásmentes, jó erőben van. A váltó persze már nem hangtalan és nem porszáraz, de ilyen a C510. Már a GT-ben is szivárog. Ma észrevettem hogy a lengéscsillapítás már nem jó és a hátsó féket se láttam még belülről. Pótféklámpa, kilincsek, ennyi van még hátra.

Előzmény: R. Scherbotsky (119477)