V_Gyke Creative Commons License 2023.10.15 0 0 7428

Sziasztok! Tájékozatlanságunk és jóhiszeműségem miatt az asszony autójának kötelező biztosításával kapcsolatban bajba kerültünk.
A segítségeteket szeretném kérni, mit tehetünk.

Jelenlegi KGFB az Alianz biztosítónál van, évforduló 2023.11.05.
Tegnap este, tehát 10.14-én rákerestünk a biztosítási összegekre és láttuk hogy a K&H biztosítónál fele annyi a díj.
Nem ismerve a 30 napos felmondási szabályt, illetve jóhiszeműen azt gondolva, hogy a felmondást automatikusan intézik a biztosítók egymás között, megkötöttük a KGFB-t 2023.11.06-tól és bankkártyával ki is fizettük az éves díjat.

Ma kaptunk az Alianz-tól egy e-mailt, fizetési adatokkal, így jobban utána jártam és szembesültem azzal, hogy az Alianz biztosítást 30 nappal előbb, le kellett volna mondanunk, ilyenkor már késő.

Az más kérdés, hogy ha mindent tud rólunk egy online felület, azt miért nem tudja, hogy még nem mondtam fel az előző biztosítást, illetve miért nem figyelmeztet annak szükségességére?
Annyit tudok, hogy az nem megoldás, ha nem fizetünk a régi Alianz biztosítónak.

Vasárnap lévén, nem sok helyre tudok fordulni tanácsért.
Mi lehet a megoldás?
Ezek után teljesen mindegy hogy melyik biztosítás marad, csak kettő ne legyen!
Mit tudtok tanácsolni?