Brumi 05 Creative Commons License 2023.10.15 0 0 50488

Értem!

Köszönöm a segítséget. Esetleg egy e-mail címet kérhetek arra az esetre, ha a későbbiekben tanácsra, segítségre lenne szükségem motorral kapcsolatban?

A porlasztócsúcs egy elég macerás sztori. Sajnos volt benne részem. Egy szomszéd város béli adagolós szakihoz fordultam. Pár évtizedes tapasztalat ellenére is vakarta a fejét. Vittem a porlasztót és a csúcsot is (Orakertől rendeltem), ami egyébként minőségében nem volt prémium kategória (szaki szerint), de második éve jól szolgál. Nemrég szét kellet szednem, így ellenőriztem ha már kint volt. Két év alatt érzékelhető változás nem történt. Indul hidegen, melegen nem füstöl. A kálvária azzal kezdődött hogy: porlasztó összerakva új csúccsal, de nem bírta a nyitó nyomást beállítani fizikai méret különbségek miatt. Az ő javaslatára vettem 2 Toyota Hilux bontott porlasztót. Ezt is elvittem és kezdődött a méregetés. A megoldás az lett hogy a Hilux porlasztókból, ha jól emlékszem 0,2mm ki esztergált műszerész esztergán. Ebbe a módosított házba tette bele az általam vitt csúcsokat és beállítva készre szerelte. Ezután következett egy újabb összehasonlító mérés sorozat az eredetihez képest. Eredmény: a csúcs kilógása a házból és a 20x1,5 rögzítő menet és minden más egyezett az eredetivel

                  az egyetlen különbség az, hogy picit magasabban áll ki a hengerfejből mint az eredeti.  Így lett olyan porlasztóházam amibe lehet kapni csúcsot.

Beszerelés előtt rá tettem őket a nyomócsövekre és ellenőriztem különböző töltés állásnál. Porlasztási kép minden állásban szép szabályos, után cseppenés mentes.

Ezután beszereltem és tökéletesen működött, működik azóta is! Ennek kb 2 éve és szaporodott benne a kilóméter rendesen.                

 Talán segít valamit?!

Előzmény: Bakancs4 (50487)