svgyula Creative Commons License 2023.10.24 0 0 52576

Szia! Alapból a nevében is szerepel "feszültség szabályozó". Ettől van az amit mértél. De ha meg akarod magadat nyugtatni(bár nem tudod)

Ez e legkisebb értékű alkatrész ebben a körben.

Megteheted, hogy a régit kiveszed átmosod rendesen benzinnel, megmozgatod a szénkeféket(ha vannak?) aztán vissza és próba. Nyilván fontos még, hogy az összes oda vezető csatlakozót, beleértve azt is ami a feszültség szabályozót összeköti a generátorral fémtisztára letakarítod. (Bár ez annyiszor le lett itt írva lehet feleslegesen ütögetem a billentyűzetet.)

Ha ez megvan vissza a helyére és próba. De sok esélyt nem látok a javulásra.

Akkor lehetne máshol keresgélni, ha nem lenne töltés! Akkor még a diódahíd is szóba jöhet, meg a forgórész csúszó gyűrűje. Viszont a túltöltésnél egyértelműen a feszültségszabályozó szokott a halott lenni! Viszont arra érdemes figyelni, hogy nem csak az akkumulátor halhat meg hanem sok más elektromos cucc többek között a motorvezérlő, na meg abban a bizonyos diódahídban lévő diódák is. Tehát csak próba és azt se sokáig!

Előzmény: kocka775 (52575)