Brumi 05 Creative Commons License 2023.10.26 0 0 50510

A kompresszióval kapcsolatban: Lehet valami félre ment kicsit. Én motor összerakás előtt a gyűrűket több ponton is bele szoktam próbálni, hézagot mérni, esetleg alul bele világítani és nézni hogy a henger fala és a gyűrű között át tud jutni a fény? Amennyiben igen, vagy a gyűrű végek között mért hézag nincs a gyári tűrésben akkor sajnos az valószínű nem lesz teljesen jó. Volt már emiatt boltban garis cserém. Itthon mikor mértem, néztem derült ki a hiba és cserélték is. Igaz munkagép motor, de a felépítés és szerelés ugyan az mint a kisautó esetében. Én a yanmart csak gyűrűztem. Maradt minden a gyári. Annyi volt a gubanc, hogy akkor itthon nem volt hozzá való gyűrű sehol, így elküldtem megmunkálni a dugattyúkat. Belcord KFT jól és gyorsan megcsinálta, így már az általuk forgalmazott gyűrű jó lett rá. Méretben teljesen azonos volt csak kialakítása volt a szokásos négyzet a trapézos helyett. Ettől független teljesen jó lett. A melegen történő nehézkes indulás valószínű a gyengébb kompresszió eredménye, viszont tényleg van hozzá köze az izzításnak is. Az is okozhat nehézkes indulást. Ennek a teszteléséről már előttem írtak. A csattogó hang miatt esetleg a vezérlést nem árt ellenőrizni, hogy biztos minden a helyén maradt? Semmi nem állítódott el vagy ilyesmi..?