Üdvözletem !
A múltkori hsz.-hez , kicseréltem a kettőstömegűt egy hagyományosra ,jelenleg semmi komoly eltérést nem tapaszatalo, nincs rezonancia ....csupán a terhelés váltás nem olyan lágy.....
Előzmények : PD elemek kiszerelés bevizsgálás, tömítés csere, indikátor órás visszaszerelés
EGR szelep kiszerelés, tisztítás
pillangószelep tisztítás
DE! Ha már úgy is szét volt szedve a gép, főtengely szimmering csere is megtörtént, a kellő procedúrával, célszerszámmal.
Gyönyörűen indul , pöcc-röff szokás mondani, szépen húz stb-stb. Viszont ahogy bemelegszik , úgy 1800-2000 fordulat körül , mint egy benzines gyújtás kimaradás, teljesen random módon belerángat, jellemzően motorfék útán. Ha átlépem ezt a sávot intenzívebb gyorsítással , mindem tökéletesen megy.
Kérdésem : Szerintetek merre keressek hibát ? Diagon még nem voltam vele .